0

کلینیک زیبایی و کاشت مو دکتر متقی بهترین کلینیک زیبایی جنوب کشور

خدمات زیبایی

کلینیک دکتر متقی را می‌توان بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در شیراز دانست. این کلینیک مجهزترین و بهترین کلینیک زیبایی در ایران واقع در شهر شیراز است. در این مقاله به معرفی بهترین کلینیک زیبایی در شیراز و خدمات آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

کلینیک زیبایی

زیباجویان می‌توانند در بهترین کلینیک زیبایی شیراز، بهترین مواد پزشکی را به همراه مجرب‌ترین کادر درمان و با استفاده از متدهای پیشرفته‌ روز دنیا داشته باشند. کلینیک‌های زیبایی امروزه به‌عنوان مراکزی پرکاربرد برای ارائه‌ خدمات زیبایی و آرایشی شناخته می‌شوند. برای انتخاب یک کلینیک زیبایی مناسب، توجه به کادر پزشکی آن از مهم‌ترین عوامل است. متدها و روش‌های قابل‌استفاده در یک کلینیک مهم است که کاملا به‌روز و متناسب با نیاز زیباجو انتخاب شود.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کلینیک زیبایی دکتر متقی، توجه ویژه به نیازهای هر فرد و ارائه راه‌حل‌های سفارشی و مناسب برای زیبایی پوست و صورت مشتریان است. این کلینیک از روش‌های پوستی مانند لیزرهای مؤثر، درمان‌های ضد پیری، روش‌های بازسازی پوست و … برای بهبود وضعیت پوست استفاده می‌کند.

تمام این موارد در بهترین کلینیک زیبایی شیراز، یعنی کلینیک دکتر متقی یافت می‌شوند. این کلینیک تیمی متخصص و باتجربه از پزشکان زیبایی را به همراه خود دارد. زیباجویان در این کلینیک می‌توانند با استفاده از مشاوره‌های تخصصی پیش از استفاده از خدمات، بهترین روش را برای خود انتخاب کنند.

خدمات زیبایی در کلینیک زیبایی دکتر متقی

در کلینیک زیبایی، خدمات مختلفی به مشتریان برای زیبایی ارائه می‌شود. خدمات زیبایی تحت‌تأثیر زمان و پیشرفت علم قرار دارد. به همین دلیل است که تعداد آن‌ها هر روز افزایش می‌یابد. از مهم‌ترین خدمات زیبایی می‌توان به تزریق بوتاکس، تزریق ژل و فیلر، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ، پی آر پی، مزوتراپی، لایه‌برداری شیمیایی، کاشت یا ترمیم ناخن، لیزر موهای زائد، پاک‌سازی و آبرسانی پوست، اصلاح پوست و … اشاره کرد. در ادامه سه مورد از این خدمات را شرح می‌دهیم.

این مقاله از دست ندید!  نقش مکمل منیزیم برای درمان ریزش مو

فیلر

فیلرها از محبوب‌ترین درمان‌های زیبایی غیرجراحی در کشور ما هستند. فیلرها یک نوع درمان همه‌کاره‌اند که نه‌تنها می‌توانند به‌طور موقت خطوط و چین‌وچروک‌ها را از بین ببرند، بلکه حجم ازدست‌رفته صورت را هم برمی‌گردانند، لب‌ها را حجیم می‌کنند و شکلشان را نیز تغییر می‌دهند.

درمان‌های تزریقی مانند فیلرها موقتی هستند و به‌تدریج محو می‌شوند و نیاز به ترمیم‌های گاه‌به‌گاه دارند. کیفیت فیلر تزریقی بسیار مهم است. می‌توانید برای تزریق فیلر شیراز به بهترین کلینیک زیبایی شیراز، یعنی کلینیک دکتر متقی مراجعه کنید.

کاشت مو

کاشت مو برای بسیاری از افراد به بازگشت موهای پر یا حداقل کمی پرتر کمک کند. این امر می‌تواند در بهبود استایل و در نتیجه اعتمادبه‌نفس فرد مؤثر باشد. کاشت مو یک نوع جراحی است که در قسمت‌های کم مو و کم‌پشت برای فرد مو کاشته می‌شود. ابتدا پزشکان از دهه‌ ۱۹۵۰ این پیوند را در ایالات متحده انجام دادند. این عمل در بهترین کلینیک زیبایی شیراز انجام می‌شود.

روش انجام این عمل در بهترین کلینیک زیبایی شیراز بدین‌گونه است که ابتدا پزشک پوست سر را تمیز می‌کند. دارو را تزریق می‌کند تا قسمت پشت سر بی‌حس شود. در اینجا می‌توان از دو روش را برای پیوند استفاده کرد؛ یک روش شامل جراحی نوار فولیکولی (FUSS) و روش دیگر استخراج واحد فولیکولی (FUE) است. در روش اول، پزشک بهترین کلینیک زیبایی شیراز، یک نوار ۶- تا ۱۰ اینچی از پشت سر شما را جدا می‌کند. آن را کنار می‌گذارند و پوست سر را به یکدیگر وصل می‌کند. این بخش بلافاصله توسط موهای اطراف آن پنهان می‌شود.

اگر پزشک روش FUE را انجام دهد، پشت پوست سر شما را شیو می‌کند. سپس فولیکول‌های مو را یکی‌یکی از آنجا خارج می‌کند. پس از آن، دیگر مراحل در هر دو روش یکسان است. پس از اینکه گرافت‌ها را آماده شد، پزشک ناحیه کاشت را تمیز و بی‌حس می‌کند. سپس سوراخ‌ها یا شکاف‌هایی را با چاقوی جراحی یا سوزن ایجاد می‌کند و هر گرافت را با ظرافت در یکی از سوراخ‌ها قرار می‌دهد.

این مقاله از دست ندید!  بهترین رنگ موهای خارجی در ایران

بسته به‌اندازه‌ پیوندی که دریافت می‌کنید، فرایند حدود ۴ تا ۸ ساعت طول می‌کشد. اگر ریزش مو ادامه داشته باشد یا درخواست موهای ضخیم‌تری داشته باشید، ممکن است بعدا به روش دیگری نیاز باشد.

تزریق مزوژل شیراز

از روش‌های جدید و قدرتمند برای جوان‌سازی پوست و البته برخی از اجزای صورت، استفاده از مزوژل با روش مزوتراپی است. در روش مزوژل از ویژگی‌های مثبت تزریق ژل و استفاده از کوکتل‌های مغذی برای پوست صورت استفاده می‌شود. مزوژل‌ها دارای مواد مغذی، ویتامین‌ها، اسید هیالورونیک و … هستند که همانند ژل‌های پرکننده، به ناحیه‌ موردنظر تزریق می‌شوند. تنها تفاوت آن‌ها در اینجاست که مزوژل‌ها خاصیت حجم‌دهی و فرم‌دهی ندارند و تنها مانند روش مزوتراپی نتایج جوان‌سازی پوست و لیفتینگ را به همراه دارند.

مواد تشکیل‌دهنده مزوژل نیز تأثیر به‌سزایی بر نتیجه‌ نهایی دارد. برای تزریق مزوژل شیراز می‌توانید به بهترین کلینیک زیبایی شیراز مراجعه کنید. نتیجه‌ مزوژل 48 ساعت پس از تزریق قابل‌مشاهده است. طول دوام آن نیز 6 تا 9 ماه است.

موارد زیر مزایای تزریق مزوژل شیراز است:

  • رفع چين‌و‌چروک‌های صورت

  • بهبود خاصيت کشسانی پوست

  • ایجاد شادابی و درخشندگی برای پوست

  • ازبین‌رفتن لکه‌های تیره‌ پوست

  • درمان جای جوش در پوست

  • كاهش تيرگی‌های دور چشم

  • آبرسانی پوست

  • ازبین‌رفتن تورم و پف زير چشم

  • سفت‌شدن پوست

بهترین کلینیک زیبایی شیراز، کلینیک زیبایی دکتر متقی

کلینیک زیبایی دکتر متقی از بزرگ‌ترین کلینیک‌های زیبایی در سطح کشور است. کادر متخصص این کلینیک با خدمت‌رسانی با کیفیت بالا توانسته‌اند که اعتماد بسیاری از افراد زیباجو را جلب کنند.

کادر پزشکی بهترین کلینیک زیبایی شیراز، برای ارائه‌ خدماتی نظیر تزریق فیلر شیراز، تزریق مزوژل شیراز، بوتاکس مردان و زنان و … جزو بهترین‌های حوزه‌ خود هستند. زیباجویان می‌توانند با استفاده از مشاوران متخصص پیش از انجام عمل‌ها از بهترین روش مناسب خود مطلع شوند و در نهایت مناسب‌ترین روش را با نظر خود انتخاب کنند.

این مقاله از دست ندید!  دلایل ایجاد و راه های درمان لک های پوستی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *