1

بررسی کلی مزایا و معایب قرص آسنترا محبوب و پرفروش

قرص استرا
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم در حوزه پزشکی داروهای مختلف در داخل کشور تولید می شوند و حتی نیازی به واردات بی رویه این نوع از داروها نیست. مصرف سرانه داروهای گوناگون مدام در حال افزایش است، چون بیماری های جسمی و روانی با سرعت بیشتری در حال فراگیر شدن هستند.
از جمله بیماری های روانی فراگیر می توان به افسردگی و اضطراب و استرس دائم اشاره کرد، که حدود ۵۸ درصد از جامعه بشری به این نوع از بیماری های روحی و روانی مبتلاء هستند و حتی از سری داروهای خاص که برای این بیماری تجویز می شود، می توان به قرص معروف و بدون خطر آسنترا اشاره کرد، که همیشه در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج شگفت انگیزی برای بیماران دارد، در ادامه به بررسی تکمیلی و همچنین مزایا و معایب این قرص پرفروش می پردازیم.

بهترین زمان مصرف قرص آسنترا ۵۰:

همان طور که اشاره کردیم، قرص آسنترا یکی از داروهای بی خطر و با نتایج شگفت انگیز در خصوص درمان بیماری های روحی و روانی است و مصرف آن بدون تجویز پزشک به هیچ عنوان توصیه نمی شود و این محصول در دوزهای مختلف نظیر ۵۰ و ۱۰۰ میلی گرمی به بازار عرضه می شود و پزشک معالج با توجه به شرایط بیمار دوز مناسب را برای او تجویز می کند.

این محصول تاثیر مستقیمی روی مغز انسان می گذارد و باعث آزادسازی هورمون های مختلف و موثر در درمان افسردگی می شود. افسردگی و بیماری های گوناگون مثل اضطراب دائم و حملات عصبی در طول روز می تواند زندگی فردی را مختل کند و به همین علت طبق بررسی های انجام شده روی بیش از هزاران بیمار مبتلاء به این عارضه بهترین زمان مصرف این قرص در ساعات اولیه روز و یا شب موقع خواب می باشد،

چون در این ساعات محتویات قرص آسنترا به راحتی جذب خون می شود و شما در طول روز احساس بهتری خواهید داشت. همچنین در ساعات اولیه روز بهتر است، با معده خالی و ۳۰ دقیقه قبل از غذا قرص را میل کنید و معمولا پزشک در بیمارانی که شرایط حادتری دارند، دو دوز قرص آسنترا تجویز می کند و با پایان درمان به تدریج قرص را قطع کرده و فرد به زندگی عادی برگشته و دیگر احساس سرزندگی خواهد داشت.

این قرص برای افرادی که معمولا کمتر درگیر بیماری های روحی و روانی شده اند، در یک دوز تجویز می شود، چون مقدار معینی از دارو با توجه به شرایط بیمار باید مصرف شود و به همین علت از مصرف بی رویه این دارو باید خودداری کرد.

یکی از نمونه قرص آسنترا که برای حدود ۷۸ درصد از بیماران تجویز می شود، دوز ۵۰ میلی گرمی این دارو می باشد. این محصول بیشترین میزان از تاثیرگذاری را به نسبت نمونه های دیگر در خصوص بیماری های روحی و روانی نظیر افسردگی های بعد از زایمان و فصلی را دارد و به نوعی نقطه عطف دنیای پزشکی در درمان بیماری های روحی و روانی شناخته می شود.

این مقاله از دست ندید!  بهترین روش های درمان پروستات بر اساس تحقیقات [+جدید ترین]

هم اکنون تولید کنندگان مختلفی در داخل کشور قرص آسنترا ۵۰ را تولید و به بازار عرضه می کنند و کیفیت نمونه های داخلی حتی بیشتر از قرص های آسنترا ۵۰ خارجی می باشد. این قرص از طریق دستگاه گوارش جذب می شود و وارد خون شده و فعالیت درمانی خود را آغاز می کند. این محصول تاثیر کاملا مستقیمی روی روح، روان و حتی خلق و خو انسان دارد و اکثر بیماران پس از اتمام دوره درمانی رضایت کافی از آن داشته اند.

نکته: در دوران شیردهی و بارداری و در صورت مصرف قرص های دیگر حتما پزشک معالج را مطلع کنید، تا از بروز هرگونه مشکل و تداخل دارویی جلوگیری کنید.

قرص آسنترا شادی آور است:

این قرص به راحتی بعد از دریافت چند دوز مختلف باعث ترشح هورمون دوپامین از مغز می شود و همچنین این هورمون رابطه مستقیمی با شادابی انسان دارد، به همین علت به راحتی باعث درمان بیماری های گوناگون نظیر افسردگی می شود و فرد با مصرف این قرص دوباره امید به زندگی پیدا کرده، این دارو حتی فعالیت های قلب را تنظیم می کند و سیستم گردش خون را نیز کنترل کرده و در کنار حس شادابی فرد احساس آرامش می کند،

چون در این صورت درمان افسردگی صورت می گیرد، این محصول معجزه پزشکی در خصوص درمان افسردگی های حاد شناخته می شود، که کمترین میزان از عوارض را دارد و مصرف آن برای تمامی افراد در گروه های سنی مختلف به جزء افراد باردار، شیرده و کهن سال بلامانع است. نام دیگر این قرص ضد افسردگی سرترالین می باشد و همچنین تاثیر واقعی آن پس از اتمام دوره درمانی آشکار می شود.

بهترین زمان مصرف قرص آسنترا ۵۰ نی نی سایت:

افرادی که دچار بیماری های روحی و روانی می شوند، معمولا به یک اندازه درگیر نشده و شدت بیماری های گوناگون نظیر افسردگی در تمامی افراد یکسان نیست و با توجه به شرایط مختلف شدت بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت می باشد، به همین علت زمان مصرف قرص آسنترا ۵۰ و همچنین دوز آن در یک شبانه روز برای تمامی افراد یکسان نیست و پزشک معالج متخصص باید نظریه خود را اعلام کند، اما این قرص ضد افسردگی و شادی آور باید در ساعاتی وارد بدن شود، که معده و روده شما خالی باشد، چون این دارو از طریق روده و معده جذب خون شده و فعالیت درمانی خود را آغاز می کند.

طبق بررسی های به عمل آمده در کشور فرانسه روی بیش از صدها بیمار نتیجه ها حاکی از این هستند، که با معده خالی مصرف قرص آسنترا صحیح تر می باشد و بهترین عملکرد را دارو در این مواقع از خود نشان می دهد و برخلاف باورهای عمومی این محصول به هیچ عنوان باعث ورم معده، معده درد، رفلاکس معده و ترشح اسید بیشتر در معده نمی شود،

چون هیچ گونه ماده خطرناکی که آسیب های جدی به معده وارد کند و بافت کلی آن را تخریب کرده و باعث بروز بیماری های مختلف شود، در آن به کار نرفته است. شما با مصرف قرص آسنترا ۵۰ در ساعات مناسب می توانید هر چه سریع تر سلامت خود را به دست بیاورید و به روال قبلی زندگی برگشته و زندگی پر از شادی و نشاطی داشته باشید.

این مقاله از دست ندید!  راهنمایی کامل خواص بادام برای پیشگیری از پوکی استخوان

آسنترا و لاغری:

آسنترا در حال حاضر محبوب ترین داروی ضد افسردگی در جهان شناخته می شود، ولی این محصول در کنار درمان افسردگی به صورت ۱۰۰ درصدی و قطعی دارای ویژگی های دیگری می باشد، این محصول برای افرادی که دچار اضافه وزن شدید هستند و از چاقی خود رنج می برند،

مثل یک معجزه عمل کرده و باعث لاغری سریع و بدون عوارض فرد می شود. همچنین حتی اکثر کارشناسان تغذیه و پزشکان متخصص که رژیم های مختلف لاغری را در اختیار افرادی که اضافه وزن دارند، قرار می دهند، همیشه از قرص آسنترا نیز استفاده می کنند، علت تجویز این قرص به همراه رژیم های لاغری به دلیل ۳ ویژگی ذیل می باشد:

1. رژیم لاغری در برخی از افراد که وابستگی شدیدی به غذا دارند و به نوعی خوردن غذاهای مختلف باعث شادی آن ها می شود، می تواند به مرور زمان باعث افسردگی شود و به همین علت قرص آسنترا تجویز می شود.

2. قرص آسنترا باعث دفع چربی های زائد شکمی و همچنین افزایش سوخت و ساز بدن می شود و به همین علت می تواند لاغری فرد را تضمین می کند.

3. این محصول در کنار لاغری روحیه فرد را نیز بالا می برد، تا به بهترین شکل ممکن دوره رژیم خود را به پایان برساند و نتایج لازم دریافت شود.

تاثیر قرص آسنترا بر کبد:

این محصول یک معجزه درمانی در بین انسان ها شناخته می شود، که علاوه بر درمان بیماری های روحی و روانی تاثیر بسیار شگرفی روی جسم انسان می گذارد. کبد انسان در حالت عادی حاوی ۸ الی ۱۰ درصد چربی است و هنگامی که این مقدار افزایش یابد، فرد دچار کبد چرب می شود و درگیری هر فردی کاملا متفاوت می باشد و مصرف برخی از مواد غذایی نامناسب و همچنین عدم فعالیت روزانه باعث این بیماری می شود،

قرص آسنترا به طور طبیعی هنگام مصرف می تواند فعالیت های کبد را تنظیم کرده و میزان چربی آن را کنترل کند و به راحتی با گذشت زمان درمان صورت می گیرد، علت این مسئله وجود برخی از زیر گروه های ضروری و مناسب برای کبد است، که باعث دفع سریع چربی های زائد می شود، اگر شما کبد سالمی داشته باشید، قطعا درگیر بیماری های مختلف و مرتبط دیگر نمی شوید، چون کبد یکی از اعضای اصلی بدن است، که رابطه مستقیمی با سلامت فردی دارد.

عوارض قطع قرص آسنترا:

معمولا بعد از اتمام دوره درمانی پزشک مصرف این قرص را قطع می کند و یا نمونه ضعیف تری را جایگزین می کند، یکی از سوالات جامعی که ذهن بیماران را در این زمینه درگیر کرده است، عوارض قطع مصرف این دارو می باشد. این داروی ضد افسردگی بعد از اتمام دوره درمانی و همچنین قطع مصرف به طور تدریجی هیچ گونه عوارضی قطعا برای فرد نخواهد داشت و شما به راحتی می توانید به روال عادی زندگی قبلی خود برگشته و شادابی و نشاط را دوباره تجربه کنید.

این مقاله از دست ندید!  پرکاری تیروئید و سردرد

این محصول در صورت مصرف صحیح و قطع آن با صلاح دید پزشک معالج هیچ گونه عوارض جانبی جسمی و روحی به همراه نخواهد داشت و به همین علت حتی در اکثر کنفرانس های بین المللی و داخلی یک داروی بی خطر و با نتایج شگفت انگیز درمانی در گروه های سنی مختلف شناخته می شود.

معجزه آسنترا:

این محصول به راحتی می تواند تمامی مشکلات روحی و روانی که شما از آن ها رنج می برید، را به صورت تکمیلی درمان کند و همچنین با درمان افسردگی باعث تنطیم خواب و اشتهای شما می شود و تاثیر مستقیمی روی میل جنسی آقایان می گذارد، چون در آقایان افسردگی باعث کاهش میل جنسی نیز می شود.

این داروی ضد افسردگی میزان انرژی روزانه شما را افزایش می دهد، تا هر چه سریع تر و بهتر فعالیت های روزمره خود را انجام دهید و بر روی سیستم اعصاب مرکزی تاثیر می گذارد و در کنار تمامی ویژگی های مثبت قیمت کاملا مناسب و ارزانی دارد و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید.

قرص آسنترا:

این داروی ضد افسردگی حداکثر ۸ ساعت پس از مصرف اولین دوز نتیجه درمانی خود را آشکار می کند و با دریافت دوزهای مداوم نتیجه ۱۰۰ درصدی حاصل می شود و افسردگی شما به طور کامل درمان شده و احتمال ابتلاء دوباره حتی وجود ندارد.

این قرص درمانی توسط تعداد زیادی از پزشکان و متخصصان بزرگ دنیا در حوزه پزشکی تایید شده است و به همین علت امروزه به صورت فراگیر مصرف می شود و حتی در سنین پایین نیز در صورت صلاح دید پزشک تجویز شده و درمان آغاز می شود. این محصول بیشترین میزان از تاثیر را روی نورون های مغزی می گذارد و فرمان های صادر شده از مغز در سیستم عصبی مرکزی را کنترل کرده، تا بتواند افسردگی را به راحتی درمان کند.

قرص آسنترا در مقایسه با نمونه های دیگر که عوارض شدیدی به همراه دارند و به سلامت جسمی بدن آسیب وارد می کنند، یک قرص بی خطر و بدون عوارض جانبی وسیع می باشد، البته اگر به بیماری خاصی مبتلاء هستید، در زمان مناسب به پزشک اطلاع دهید، تا با مشکل خاصی در آینده مواجه نشوید.

قرص آسنترا یک داروی درمانی است، که می تواند پس از مصرف توسط فرد بیمار در تمامی بافت های بدن پخش شده و درمان را آغاز کند. این محصول هرگونه افسردگی و حملات عصبی را می تواند درمان کرده و شما به راحتی به زندگی قبلی خود مانند یک فرد عادی می توانید ادامه می دهید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نازنین معتمدی گفت:

    من در زمان بارداریم دچار سردرد های هورمونی شده بودم برای اون مدت یک دستگاه اکسیژن ساز اجاره کردیم واقعا تاثیر گذار بود.