0

تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه یکم آذر سال ۱۴۰۲

School closures

با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای هواشناسی، از عصر امروز تا فردا (۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه)، یک سامانه بارشی قرار است از مناطق مختلف استان عبور کند. به همین دلیل، آسمان در بیشتر مناطق ابری و نیمه ابری و با مه آلودگی خواهد بود. همچنین در برخی ساعات، بارش رگباری، همراه با رعد و برق و وزش باد شدید تا بسیار شدید، به ویژه در نیمه جنوبی استان، پیش‌بینی می‌شود. در نیمه شمالی استان، بارش باران و برف و در مناطق کوهستانی، بارش برف و گاهی همراه با کولاک برف انتظار می‌رود. همچنین، در مناطق مناسب بارش، تگرگ نیز ممکن است رخ دهد.

روز چهارشنبه یکم آذر سال ۱۴۰۲

بر اساس پیش‌بینی‌ها، از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا روز جمعه، آسمان از صاف به قسمتی ابری تغییر خواهد کرد. در برخی اوقات، ابرها افزایش یافته و باد و وزش آنها نیز افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که غبار محلی نیز در حال افزایش باشد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در ۲۴ ساعت گذشته، فیروزکوه به عنوان سردترین نقطه استان تهران با دمای کمترین ۲- درجه سانتیگراد گزارش شده است.

در روز فردا، یعنی در تاریخ ۳۰ آبان‌ماه

آسمان تهران ابری خواهد بود و در بعضی ساعات، بارش رگباری، رعد و برق، و وزش باد شدید همراه با دمای حداقل ۳ و حداکثر ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. در روز چهارشنبه، یعنی در تاریخ اول آذرماه، آسمان از صاف تا کمی ابری خواهد بود و همراه با وزش باد، گاهی با وزش باد شدید و دمای حداقل ۵ و حداکثر ۱۵ درجه سانتیگراد می‌باشد.

این مقاله از دست ندید!  افتتاح 4 بیمارستان مجهز کودکان در دولت آیت الله رئیسی

در پایان، هشداری نیز به ساکنان مناطق نزدیک به رودخانه کن و فرحزاد صادر شده است، به خاطر نگرانی از وقوع سیل در این مناطق تهران.

به منظور جلوگیری از نشستن و تردد افراد در حاشیه رودخانه کن و فرحزاد، ما هشدار صادر کرده و بنرها را نصب کرده‌ایم.

علاوه بر این، در سراسر شهر، تمامی همکاران امشب در حال آماده باش و آماده سازی هستند و هشدارهای لازم را ارائه کرده‌ایم. سناریوهای مورد نیاز برای فعالیت نیروها نیز در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *