0

افتتاح 4 بیمارستان مجهز کودکان در دولت آیت الله رئیسی

بیمارستان کودکان

به گزارش از مجله پزشکی سلامتی تب به بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سفر امروز خود به همدان، بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان را به صورت نمادین افتتاح کرد.

وی در این مراسم با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه یافتن کارها، گفت: “ما امروز در راستای اجرای این دستور، به طور نمادین این مرکز را افتتاح می‌کنیم.”ایشان تاکید زیادی بر درمان کودکان به ویژه کودکان زیر هفت سال داشتند.”

بیمارستان اکباتان همدان که پس از 16 سال انتظار تکمیل و تجهیز شده است، این بیمارستان دارای 272 تخت فعال بوده و می‌تواند به انواع نیازهای درمانی کودکان پاسخ دهد. این بیمارستان 9 طبقه دارد و و دارای 8 اتاق عمل و 40 تخت مراقبت ویژه کودکان است. در مساحتی 28 هزار مترمربعی احداث شده است.

افتتاح این بیمارستان، خبر خوشی برای مردم همدان است و امید می‌رود که این مرکز درمانی بتواند نقش موثری در ارتقای سلامت کودکان استان ایفا کند.

وزیر بهداشت در ادامه گفت: “برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان، 1000 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و امیدواریم با افتتاح این مرکز، شاهد ارتقای سطح خدمات درمانی به کودکان در استان همدان باشیم.”

افتتاح بیمارستان اکباتان، خبر خوشی برای مردم همدان است و امید می‌رود که این مرکز درمانی بتواند نقش موثری در ارتقای سلامت کودکان استان ایفا کند.

این مقاله از دست ندید!  کیف بیمارستانی چیست؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *